Godmorgon

Det är fortfarande illa med mej, men jag blir väl bättre snart. Är lite orolig för på lördag ska jag jobba och är det så här så kommer jag inte kunna jobba. Just nu så har jag jätte ont i knäet, kan ej böja benet och så tar det tid för mej att gå hihi. Men jag vet mer imorgon, det har allafall slutat och blöda.
 
Det som jag funderar mer på är om jag ska öppna upp ett sår som jag har i handflatan, det ser ut som att det kan vara sand och grus. Men jag tycker att det borde ju komma ut, precis som med stickor. Det är inte lätt.
Men jag känner att jag uppskattar mer när man är frisk och kan gå hur snabbat man vill och så, för nu känner jag mej riktigt handikappad.
 
Var upp inatt och sen när jag skulle gå och lägga mej igen så tog det så tid för man att gå till sängen så jag hann bli pigg så det tog tid innan jag somnade igen och sen så är jag tvungen att ligga på rygg. Vilka problem man har haha.
 
Kan fortfarande inte fatta att det är redan torsdag, tiden får inte gå så här fort.
Ha det riktigt bra dag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0