Tankar och funderingar

Sitter just nu i köket och kollar ut genom köksfönster och inser jag är less på det här vädret, det är ju bara grått och mörkt, alla människor är nästan som zombies. Vart är snön? Då blir det iallafall ljust igen.
Nästa helg blir det att ta fram lite julsaker, ska bli kul och se om jag hittar mina julsaker. Jag vet att jag kommer bli stressad så fort det blir 1 dec. Men jag älskar ändå den månaden hihi.
 
Nästa vecka ska jag försöka få en tid för att måla om köksbordet och stolarna samt lite andra saker som jag har. Då blir det som nytt igen. Har ett litet bord som min morfar har gjort som jag har tänkt måla vit för den ska vara i min walk in closet.
 
Nu ska jag få lite mer happy tankar!!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Tycker också att det är dags för snön att komma :/

2012-11-25 @ 20:35:58
URL: http://rebeckhaam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0