2 OkToBeR

Jag lovade att jag skulle bli bättre på att blogga när det blev oktober. Så här är jag nu hihi, bara en dag försent.
Imorgon så har vi bott i huset i en vecka och har vi fått nån ordning? Nix vi har ingen ordning sen så har vi kartonger överallt. Det kommer ta lite tid innan det är så som vi vill ha det. Men jag ska ta tag i hemmet nästa vecka. För just nu så jobbar jag så mycket, har hittills jobbat 9 dagar av 11 dagar i sträck, så ni kan nog gissa att jag är super trött när jag kommer hem från jobbet. Har nästan jobbat 200 timmar i september månad.
 
Sen har det hänt en del saker i september månad, ni vet intervjuen som jag var på. Fick jobbet, det var ett vik på G4S till januari månad 2013. Men jag var tvungen att tack nej, för efter dagen jag hade varit på intervjuen så stod det i tidningarna och på tv nyheterna att dom ska lägga ner G4S i Boden. Det känns ju inte så säkert att hoppa på något som ska ändå läggas ner. Tyckte att det var riktigt synd för jag tror verkligen att jag hade gillat jobbet. Hade dom inte lagt ner det i Boden så hade jag tackat ja helt utan tvekan!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0