Godmorgon

Det är helt otroligt, bara för att man är ledig för en gångs skull så ska man vakna så här tidigt. Men jag ska försöka att gå och sova igen.
 
Som ni vet så var det ju kanelbullens dag igår, gissa att jag fick baka många kanelbullar, om jag ska vara ärlig så har jag tillomed drömt om bullar i natt haha. Det ska verkligen bli intressant och få veta hur mycket vi sålde igår. Kan säga under dagen igår så fick vi en beställning på 100 bullar, det var jag som fixade dom, blev rätt nöjd själv måste jag säga.
 
Det kommer fortsätta med lite bilder på min blogg för att jag vet inte vart jag har min kamera, sen så sitter jag inte heller vid min dator. Men jag ska leta på samt försöka starta upp min dator, för jag vill att trådlösa ska funka.
 
Nu ska jag gå och försöka sova en stund till.

Kommentarer
Postat av: Linda

Go morgon=) Tänk den som kunde gå och lägga sig igen...min "väckarklocka" bestämde sig för att vakna 4.30 idag... så här é det full rulle:)

Mycket jobb i november?? ev tjejkväll planeras:)

Svar: Oj, du får verkligen stiga upp tidigt. Det är tungt =)
Jag har ingen aning om november, som det ser ut nu så kommer nog jag jobba varje helg ett bra tag framöver. Men fredagar brukar som var lugnast för mej =) Låter riktigt trevligt med en tjejkväll! Det blir spännande =)
Nina

2012-10-05 @ 06:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0