Lite updates!

Är inne på min andra dag som ledig. Men till helgen blir det att börja och jobba igen, tog på mej frivilligt som vanligt hihi.
 
Sakta och säkert börjar det bli ordning i hemmet, har tillomed hunnit att köpa två tavlor till vardagsrummet. Men än så länge har dom inte fått komma upp på väggen. Tycker att tvättmaskinen går för fulla muggar i detta huset, det har nästan blivit att jag har tvättat varje dag sen vi fick igång tvättmaskinen.
 
Annars så kan jag säga att jag trivs att vara husägare, känner att man har mycket större frihet, men det är ändå en del saker som måste göras nu när det är höst och så. Men man lär väl sej allt snart hihi.
 
Nu till det som är minus, jag är påväg att bli sjuk. Har börjat få riktigt ont i halsen så jag är inte så nöjd. Har tillomed börjat nysa en hel del. Jag har verkligen inte tid att vara sjuk nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0