Godmorgon

Idag har man lite huvudvärk, så jag måste nog ta en tablett snart.
Vilken underbar dag jag hade igår och den fortsatte att överraska. Det känns som att det är många dörrar som har öppnats för mej och jag hoppas verkligen att det går vägen nu. För vet ni vad jag ska på en arbetsintervju hihi. Jag har nämligen blivit uppsökt, för det är inget jobb som jag har sökt. Jag tycker att det ska bli super kul att gå på intervjuen så nu får ni hålla alla tummar och tår för mej hihi.
 
Ha en jätte härlig lördag!

Kommentarer
Postat av: Linda

men så spännande håller tummarna att du får jobbet. hoppas snart få höra mer :-)

2012-09-09 @ 11:41:23
Postat av: Gaby

Nina,jag håller verkligen tummarna för dej,hoppas att det går vägen.Otroligt att du blev uppsökt utan att ha sökt jobbet. Kram!

2012-09-09 @ 21:44:23
Postat av: Nina

Spännande! Håller tummarna :)

2012-09-10 @ 06:58:56
URL: http://ninajustme.blogspot.se
Postat av: Madeleine

Jag håller också tummarna:) Kram

2012-09-10 @ 17:49:25
URL: http://Bekijk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0