Godmorgon

Nu var det ett tag sen ni hörde från mej. Men jag jobbar för fullt, sen är det packa som gäller. Så jag kan väl redan nu säga att det kommer vara dåligt med bloggande i september.
 
Skulle vara ledig hela helgen den som kommer nu, men jag tog på mej att jobba extra. Så det blir bara att jobba söndag eftersom lördag kan jag inte jobba. Men jag är ledig imorgon och det känns hur bra som helst eftersom jag har jobbat sen förra torsdag tills nu.
 
Imorgon är det en stor dag i mitt liv hihi, kan ni gissa vad det är?
 
Nu måste jag göra mej redo för att åka till jobbet.

Kommentarer
Postat av: Nina

Nu blev jag nyfiken, berätta mer! :)

Ha en fin helg & packa inte ihjäl dig nu hihi

Kramar.

2012-09-07 @ 06:57:13
URL: http://ninajustme.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0