Monday

Är ledig idag, det känns skönt, men jag är stressad. Håller på packa för fullt men har fått slut på papper att linda in glas saker. Sen har även kartongerna tagit slut, vi ska fara med ett lass idag även imorgon också, det kommer vara så hela den här veckan att vi åker med något varje dag för nästa vecka flyttar vi. Så nu räknar man ner dagarna hihi.
 
Jag tror att jag tycker att det är värst att packa ner glas grejer, för det tar tid och plats i en kartong. Men jag har i stort sett packat ner alla våra 1000 glas, kan inte fatta att vi äger så mycket porslin, det tar ju aldrig slut...
 
Vad jag längtar tills allt är klart och när man får packa upp allt igen på sin rätta plats. Nästa gång jag ska flytta ska det vara minst om 35år.
 
Jag fatttar inte dom som flyttar ofta orkar med det. Tyckte att det blev lite för snabbt nu när det har bara gått ett och halvt år sen vi flyttade senaste.
 
Nu ska jag göra något annat innan jag ser om det är något mer som jag kan packa ned eller något sånt.

Kommentarer
Postat av: nina

Gud vet, har också typ 1000 glas :) ser inte fram emot den dagen vi ska flytta..
Ha en fin dag. Kramis.

2012-09-20 @ 13:03:31
URL: http://ninajustme.blogspot.se
Postat av: REBECCA

Hej :) lust att göra ett bloglovin byte?

2012-09-20 @ 13:36:46
URL: http://missrebecca.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0