Godmorgon

Idag vaknar man inte upp till något roligt väder, men då kan jag ha en sån här dag där man inte behöver göra något.
Jag har haft en riktigt bra helg, måste ju visa bilder från min fredag idag.
 
Igår hade vi äntligen grillpremiär med våran weber, det var riktigt kul och så gillar jag att den är stor för jag hade lite grönsaker som jag skulle grilla och det gick jätte bra för mej. Sen så har vi tagit ut alla våra trädgårdsmöbler och vad snyggt det blev, det ser ut som en oas hihi. Därför är det lite synd att jag inte kan vara ute idag, men sommaren har ju inte börjat än.
 
Hoppas verkligen på bättre väder imorgon eftersom vi ska grilla våra middag. Imorgon är det inte bara Valborg det är även min och min sambos dag, vi har då varit tillsammans i 6år, vart tar tiden vägen.
 
Ha en jätte härlig dag!
 
 

Kommentarer
Postat av: Gaby

Grattis till era 6år. Kram

Svar: Tack Gaby! Kram
Nina

2013-04-29 @ 18:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0