Godmorgon

Idag ska jag göra något som jag inte har gjort på 3 år. Jag tycker att det är verkligen på tiden att jag gör det nu, jag ska nämligen toppa håret och klippa upp det på sidorna. Så nu ska äntligen håret bli fint hihi.
Senare idag ska jag till en vän på fika och se deras hus, så det ska bli kul.
 
Vad ska man skriva mer om, det är nya vecka och jag har börjat få problem med söndagar och måndagar. Jag har ju gillat söndagar tidigare men nu är jag inte så förtjust i den dagen. Just ja kom just på att jag fyller år på söndag i den här veckan. Kommer inte ha nå kalas då, blir att skjuta upp min födelsedag kanske i ca två veckor eller något sånt. Jobbar hela helgen så då är det svårt att ha kalas efter nio på kvällen.
 
Nu ska jag börja fixa mej färdig för stan och klippa håret.
Ha en jätte bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0