Lördag den 10 augusti

Dags att väcka upp denna blogg, för nu har den sovit länge hihi. Men jag har jobbat en hel del sen har man varit upptagen en hel del, sen har vi haft besök en hel del. Som sagt tiden har inte funnits.
 
Men idag smäller det nämligen. Vi har vår kräftskiva idag, jippi. Den som jag har planerat sen före midsommarafton. Så jag lovar er att jag ska fota, för det här vill jag komma ihåg hihi.
Så klockan 17:00 kommer alla, vi blir åtta person. Man kan säga att det är samma gäng som på nyårsafton så det är trevligt.
 
Partytältet reste vi upp i torsdags så idag ska vi pynta den och göra den fin. Så nu blir det tillbaka med trevligt jobb här hemma.
 
Ha en jätte härlig lördag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0