RoAd TriP

Den 12aug så var jag och min sambo med mina föräldrar på en liten road trip. Vi var till Kukkolaforsen, Ikea, men till Finland kunde jag inte följa med eftersom jag hade med mej vovven. Så jag och min mamma fick stanna utanför Ikea med lillgubben. Men det gick bra ändå att shoppa.
 
 
Kukkolaforsen. Men det var på den stora fisken som jag ville ta kort på.
 
 
Den här bilden är ganska så kul eftersom på andra sidan av forsen så har ni Finland, nära va?! Så jag var nästan utomlands hihi.
 
På Ikea blev det lite köp, man skulle kunna säga att jag kom med saker till min walk in closet. Så nu ska jag verkligen bli färdig med det så jag kan njuta sen.
 
Men mest gick det pengar åt i Ittala outlet butiken. Jag har äntligen köpt mina drömglas Essence. Har i rödvin, vitt vin och champagne glas. Men jag har bara 4st i varje modell så jag behöver fler. Men det är bra att önska som present.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0