Godmorgon

Det är helt sjukt vad man sover. Men det är kanske inte så underligt för det blir som aldrig riktigt ljust ute, men det är tur för snart så vänder vi mot ljusa tider igen.
 
Idag blir det att fortsätta att göra godis och jag är glad att jag är snart klart med allt för nu är jag less på att göra godis hihi. Man kommer verkligen få äta en hel del godis på julafton haha.
 
Idag känns det lite bättre för nu har jag verkligen pratat ut med min familj och min sambo. Man ska aldrig hålla inne med sånt som är jobbigt. Så jag kommer på andra tankar. Nu ska jag bara tänka på sånt som gör mej glad och jul är något som gör mej glad. Jag skulle vilja se en julfilm, älskar filmen En julsaga om Scrooge. Det är nått som jag vill se varje år hihi.
 
Sen så är jag så inne på att ha en gammeldagsjul, så jag har tillomed varit så duktig på att skicka julkort i år, har inte gjort det på 15 år kanske. Så det är dags att ta tag i gamla traditioner.
 
Ha en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0