LöRdAg!!!

Jag hoppas att ni har haft en underbar vecka som har inneburit julen. Jag har ju som sagt jobbat hela veckan, det blev 7 dagars. Så idag är det min första lediga dag, på måndag börjar jag om igen och jobba.
 
Jag har ändå haft en jätte bra julafton och juldagar. Ni kan aldrig gissa vad jag har fått i julklapp!
En systemkamera hihi, så jag är så lycklig och glad. Nu ska jag bara läsa lite mer om den sen blir det att fota för fullt.
 
Igår hade vi middagsgäster på besök, min sambo kompis och hans sambo. Det är riktigt kul att få träffa dom för det blir inte så ofta när man inte bor i samma stad.
 
Nu måste jag läsa på lite vad som har hänt i bloggvärlden så får jag återkomma med mer inlägg imorgon istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0