Mitt så kallade liv!

Kan väl inte påstå nått annat att mitt liv är just nu som en berg och dalbana, ganska så jobbigt faktiskt. Men det är väl det som heter livet hihi. Har varit så ett bra tag, men just nu är det som jobbigaste.
Jag funderar så mycket och jag kommer inte på nå vettiga svar, det enda jag vet att jag måste vänta och se. Jag vet att jag kommer snart dela med mej vad det handlar om, men just nu kan jag inte det. Så ha tålamod med mej.
 
Annars då? Jag var till Skellefteå igår med min mamma och det var jätte trevligt, det blev även att man tänkte på min mormor. Och som jag sa till min sambo igår att jag saknar henne så mycket.
 
Kan berätta att idag mår inte min vovve så bra, så det är tråkigt för jag vet inte vad jag ska göra. Så jag hoppas att han mår bättre snart och kommer vara helt frisk imorgon.
 
Nu sätter jag punkt här och ska fortsätta att göra klart mina lingontryfflar och så hoppas jag att jag är på bättre humör imorgon.

Kommentarer
Postat av: Linda

Låter inge vidare. skickar lite styrker kramar till dig!
Lingontryffel lät smaskigt :-) här har jag inte hunnit göra så mycket godis än men det hinns :-) får bara hoppas på vit jul nu!

Kram å krya på till vovve

Svar: Tack Linda! Det känns väl lite bättre nu, men det är så mycket just nu som snurrar i mitt huvud. Man kan nog säga att jag är orolig, riktigt orolig. Vissa dagar är det mer än andra dagar.
Nog vet jag att du kommer hinna att göra mer godis =) För det är du grym på hihi.
Exakt nu får det sluta försvinna snö, gillar inte alls vädret. Kram
Nina

2013-12-11 @ 18:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0