Wednesday Diary

Här planeras det för fullt både julafton och nyårsafton. Så idag ska vi vara så duktiga och handla allt för julafton samt lite nyårsmat också.
Måste erkänna att jag älskar att planera hihi. Men det ska bli skönt att man handlar klart allt för julen nu. För jag ska verkligen njuta av julveckan fast man jobbar. Går nämligen på lördag och jobbar till fredag.
 
Igår så jobbade jag, har faktiskt blivit en hel del jobb i december men det blir kul när lönen kommer hihi. 
Nu måste jag fortsätta och skriva min handlarlista, för jag älskar att göra listor också hihi.
 
 

Kommentarer
Postat av: Gaby

Det är verkligen mycket pyssel o planeringar just nu.Det är ju en del av julen o nyår,det är med viss förtjusning man gör det. Ha en bra kväll!

Svar: Det är ju så =) Nu när det är januari så är det lugnt. Ha en bra dag!
Nina

2013-12-18 @ 19:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0