Godmorgon

Jag hade verkligen en speciell Alla hjärtans dag igår, nått som inte går att köpa för pengar. Ska berätta mer om det sen och så har jag bilder på det hihi. Det är helt otroligt och magiskt.
 
Nu är det äntligen fredag, ska följa ut med mina föräldrar på Storheden för jag är lite som deras festfixare kan man säga. Jag hjälper dom och dom betalar haha, men jag älskar att planera fester och komma med idéer. Jag visar så får dom bestämma vad dom tycker om det.
Jag säger det bara vilka sommarfester vi kommer ha nu när vi bor i hus, har redan planerat in att vi ska ha en kräftskiva i augusti för våra familjer. Sen måste vi ha en sommarfest för våra vänner, dvs grilla och grilla och grilla. Det här kommer bli en toppen sommar. Det är bara synd att det går så fort när det är sommar.
 
Nu måste jag äta lite frukost så är jag taggad för den här dagen.
Ha en jätte härlig fredag!
 
 

Kommentarer
Postat av: Nina

Vad spännande :) längtar också till sommaren! Så sugen på grilla :)
Kram.

2013-02-17 @ 22:47:30
URL: http://ninajustme.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0