Godmorgon

Sista dagen som man är ledig på denna vecka. Idag vågar jag inte heller skriva vad som händer eftersom det jag har skrivit hittills har inte hänt för det har kommit massa andra saker imellan. För jag har fortfarande en del saker att göra skulle vara bra tex om jag hinner städa idag. För jag har börjat ha torsdagar som städdagar så man kan vara ledig hela helgen.
Men jag var ute på en liten pw igår när det var så kallt så det kändes riktigt bra kan jag säga, fick bara ont i knäet när jag skulle upp för en backe.
 
Idag blir det allafall fredagsmys, äta ngt gott och dricka ngt gott.
Hoppas ni får en riktigt trevlig fredag och ha en jätte bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0