Godmorgon

Vad det känns skönt att man är ledig idag, den här dagen bjöd på en riktigt lång sovmorgon. Så jag ska snart ut på en jätte liten promenad, men det är bättre än ingeting.
Sen så ska jag packa bort julgranen, jag är nog den sista som har haft den så här länge upp men jag har inte haft tid att ta bort den tidigare hihi. Måste även tvätta idag, men det gillar jag. Sen får vi se vad mer den här dagen bjuder på, för imorgon så är det jobb igen.
 
Hoppas att ni har en riktigt underbar tisdag!

Kommentarer
Postat av: maria

Tack Nina!=),ha en jättebra dag!=)

2013-01-15 @ 13:32:49
URL: http://mialooove.blogg.se
Postat av: Gaby

Nån gång har jag haft kvar julgranen en extra vecka för att jag har tyckt att den varit så fin.Det är väl så du med känner.Tänk en del har ju för sjutton kvar elljusstakar i fönstren och julstjänor ända till påsk,och längre.Det är knäppt. Du ska ha en fin kväll!

2013-01-15 @ 19:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0