Godmorgon

Vilken nyårsafton jag hade. Allt var så lyckad så det har tagit tid för mej att smälta allt. Jag måste säga att det här var en av det bästa nyårsafton som jag har haft och varit på hihi. Mat och dryck blev så lyckad.
Det blev tillomed dans i köket, hallen, vardagsrummet, man har fått skratta så mycket.  Kan säga att man gick och la sej 05:45.
 
Sen har jag fått städa en hel del, så mycket glas, men det hör väl till nyårsafton. Och flaskor ska vi inte prata om, idag blir det allafall åka och slänga dom. Imorgon har vi en ny fest, men det blir verkligen en liten tillställning så det känns bra, för jag får se om jag kommer ha nån mer nyårsafton, ett villkor att jag har en diskmaskin då hihi.
 
Hoppas att allt är bra med er och ni har haft en underbar nyårsafton och att det nya året har börjat bra!

Kommentarer
Postat av: Linda

ja 05,45 då klev jag upp efter 3 timmars sömn=)
Men hade också en trevlig nyårsafton kan inte klaga=)

Men Nina hus utan diskmaskin vad tänkte du? ;)

God fortsättning!!!

Kram

Svar: Linda tro mej det kommer komma en diskmaskin hihi.Vad kul att ni hade en bra nyårsafton!
God fortsättning! Kram
Nina

2013-01-03 @ 13:57:09
Postat av: Gaby

Vad kul att det blev så lyckat.Då är det skit samma att det blir mycket disk hi,hi.Ny Års party är ju festligt,glitter och glamour,tjoho. Kram,kram!

Svar: Det är så sant =) Kram
Nina

2013-01-03 @ 22:14:48
Postat av: Nina

Åh skoj med en lyckad afton :) här var vi i säng 00:15 trötta och febriga.
Ha en skön helg!
Kram.

2013-01-04 @ 21:20:29
URL: http://www.ninajustme.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0