Godmorgon

Äntligen får man se solen och att det är 20 grader. För idag vill man att det ska vara fint väder för vi ska på en skärgårdstur så det kommer bli super kul. Ska även passa på att fota då. Det blir andra gången för i år för oss att åka runt skärgården men det här blir en längre sträcka. Det är kul att hitta på att göra saker, fast min sambo har inte semester än.
 
Igår så gjorde jag en beställning på kräftsaker. För den 10 augusti så smäller det, så jag tänkte att det var på tiden att beställa sakerna nu innan det tar slut. Får se när det kommer, men jag måste ändå åka och köpa vinglas i plast och kanske nå mer plast muggar. För det blir att använda plast. Så jag har sagt till min sambo att han får inte ta fram glas hihi.
 
Den 12 eller 13 augusti blir det surströmmningsfest hos oss. Men då är det för min och min sambos familj, så vi blir 8st då. Gäller att passa på för partytältet står ju redan uppe då.
 
Ha nu en riktigt härlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0