Skärgårdsturen!

Skärgårdsturen som vi var i onsdags åkte vi med båten Laponia och det kallades för en kvällskryssning till Brändöskär.
Ombord blev man serverad på middagsbuffé. Det var från kyckling till lax och sill. Det var gott. Det som var sämre med båtturen är att det var lite oorganiserat. Man kan säga att dom hade för lite personal. För när man hade gått fram till baren och beställt det man skulle dricka och betalat så sa dom att dom skulle komma ut med det. Och vi väntade och väntade, sen när det hade gått 40min så frågade vi igen när det skulle komma ut så blev hon den äldre dvs kaptens fru arg och sa att det är på väg. Men jag tycker inte att det var proffsigt gjort av henne! Som sagt anställ mer personal!
 
Jag själv har jobbat inom restaurangbranschen och jag kan säga att en gång blev jag arg på en gäst, men sen gick jag faktiskt och bad om ursäkt. Man måste kunna göra det, för kan man inte det så ska man inte ha ett sånt jobb.
 
Men annars så tyckte jag att det var en härlig åktur och jag måste skriva igen och säga vilken skärgård vi har hihi.
 
 
Vitt vin var det som gällde.
 
 
Båten som vi åkte med. Då hade vi kommit till Brändöskär.
 
 
När vi åker från Brändöskär.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Gaby

Så mysigt du haft

2013-07-20 @ 21:21:31
Postat av: Nina

Underbara bilder!

2013-07-23 @ 20:38:02
URL: http://ninajustme.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0