Blommor och blad!

Jag har ju lovat att visa lite bilder från vår blomrabatt, för i höstas så planterade jag ner tulpanlökar, nämligen vita och svarta tulpaner.
 
 
Här har ni beviset hihi. Jag ska helt klart plantera mer svarta och vita tulpaner för jag tycker att dom är jätte snygga ihop. Så man kan säga att jag är jätte stolt över dom.
 
 
Vår kryddbänk. Älskar färska kryddor som man själv kan plocka in. Sen är det sallad som är på väg upp. Så har jag även sått ätbara blommor. Så vi får se om några veckor hur det ser ut.
 
 
Min fina röda Bägarranka. Har bara röda blommor i pergolan. För det ska lysa upp i det vita.

Kommentarer
Postat av: Gaby

Så fint du har gjort.Förstår att du trivs.Dessutom har du fint väder så härligt. Kram

Svar: Tack Gaby! Kram
Nina

2013-06-09 @ 17:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0