EyEsHaDoW

Jag håller just nu på att kolla på mitt smink, har även tillomed kollat på sminkningar på Youtube.  Har målat min hand med lite olika ögonskuggor haha. Ni vet, man sitter just nu och planera på vilken sminkning man ska ha imorgon. Men jag tror att det lutar åt det vanliga.
 
 
Chanel och L´Oréal Paris.
 
 
Chanel les 4 Ombres 27 Golden Eyes.
 
Det blir inte så mycket guld färgat med Chanels ögonskugga, får gnugga så hårt med penseln. Så man ser nästan mer osminkad ut med dom här färgerna, förutom den mörka som syns hur bra som helst.
 

L´Oréal Paris Color Appeal Trio Pro Hazel Eyes.
 
Den här gillar jag verkligen, ger bra med färg och så. Så det lutar på att jag använder dom här färgerna. Passar till mina bruna ögon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0