Godmorgon

Tänk idag är det en vecka sen det var Midsommarafton och jag har inte visat bilder än det är väl på tiden att jag gör det idag hihi.
 
I natt så har jag sovit nästan 12 timmar, jag har inte alls varit kry i veckan det började i måndags sen blev det bara värre och värre. Har varit förkyld men nu kan jag äntligen andas normalt igen men jag har fortfarande ont i halsen. Igår vill jag nästan gå och sova redan klockan 17 och det är inte normalt.
 
Idag så är det fredag och det innebär jobb för mej imorgon, nu blir det att jobba tre helger på rad. Men det ska nog gå bra men det är tur att tiden brukar som stå stil när man jobbar så då kommer inte helgerna gå så fort haha. För jag tycker verkligen att dagarna går fort när man är ledig.
 
Ha en härlig fredag!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Tack tack! Jag är helt kär i nagellacket själv.
Krya på dig och hoppas du får en bra helg - trots jobb! Kram

2013-06-28 @ 10:12:57
URL: http://bekijk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0