Godmorgon

Idag ska jag cykla för första gången för i år, jag ska nämligen cykla in till stan och ni kan ju gissa att jag lär nog få riktigt ont på ett viss ställe. Det är ju alltid så när man tar den första cykelturen. Men det är tur att det blir bättre sen hihi.
 
Ska träffa min vän så det blir som vanligt att sätta sej vid ett fik och sen gå runt och kolla i butiker. Det var verkligen länge sen sist jag var in till stan. Sen vet jag inte om jag är ute efter något, för på lördag ska jag ut till Skärgården med ett gäng som jag har aldrig träffat tidigare. Så det kommer vara helt okänt folk för mej. Men det är tur att min sambo känner en del av dom. För nu ska det byggas kontakter hihi.
 
Jag hoppas att ni har en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0