Det slår aldrig fel!

Vad är det för dag idag, jo det är min jobbar dag idag hurra hurra. Himlen är alldeles blå och solen är framme, nog är det typiskt, det slår aldrig fel. Det är alltid fint väder när jag jobbar, som förra helgen när jag var ledig var det typ snöstorm. Men jag har bytt pass imorgon så jag hoppas att det här fin vädret håller i sej, för vi ska ut och grilla när jag kommer hem från jobbet för då slutar jag två istället för nio på kvällen.
 
Nu börjar det bli dags att göra mej klar för att åka till jobbet. Tror att det kommer bli en lugn kväll eftersom det är ju melodifestivalen ikväll, final! Men jag tror att jag kommer ha mycket att göra från 14-18 kommer det nog vara en hel del jobb. Men det är bra för då går ju tiden fort, är det inte så?!
 
Ha en jätte härlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0