Godmorgon

Vilken helg man har haft. Måste nog säga att den här helgen som har varit har nog varit en av dom bästa på jätte länge. Det har bara varit jag och min sambo. Ni vet att vi startade på fredagen med fredagsmys, sen på lördag var vi ute och grillade hela dagen och igår blev det att åka skoter. Vi åkte skoter in till centrum och såg alla människor som var ute och gick på isen, sen åkte vi ut till Hertsön, var tänkt att vi skulle åka till Lövskär och hälsa på en kompis till min sambo. Men då hade vi åkt så länge skoter och jag började känna av i nacken, så jag ville åka hem.
Det här var nog sista gången jag åkte skoter för i år, för nu till helgen är det påsk och då blir det inte att åka nån skoter sen börjar jag och jobba mina helger igen. Gillar inte att åka skoter när det börjar bli blött på isen.
 
Ja ni, nu börjar påskveckan, ska jobba skärtorsdag och långfredag, men sen får jag lite påsklov hihi. Vad ska ni göra till påsken?
 
Ha en super härlig start på denna nya och sista veckan i mars månad!

Kommentarer
Postat av: nina

Vad härligt det låter och skönt för dig med lite ledigt förstår jag. Du som jobbar så mycket helger. Kram.

2013-03-26 @ 07:59:54
URL: http://ninajustme.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0