Godmorgon

Var ju på kalas igår och fick äta min älsklingstårta, den är så god hihi. Sen det bästa av allt jag har äntligen börjat gå ner i vikt, det känns bra. Men jag tycker också att jag har börjat få rätt så hyfsad kondis. Nu är man allafall påväg åt rätt håll.
Så jag kommer fortsätta med min pw, blir idag också fast det inte är så varmt och ingen sol. Nu är man ju ännu mer peppad eftersom det börjar och hända saker.
 
Sen kommer det väl inte hända så mycket idag förutom att det blir att slå igång tvättmaskinen. Skulle även vilja köpa nya tulpaner eftersom nu har dom vissnat dom som jag har.
 
Ha en jätte bra dag!

Kommentarer
Postat av: Gaby

Heja Nina,kämpa på!

Svar: Tack Gaby! =)
Nina

2013-03-19 @ 09:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0