Godmorgon

Idag så är det precis ett år sen vi var till Uppsala på en fest och hade super kul och det var då jag testade för första gången jäger. Så jag kan ju säga idag så kommer det bli jäger, den kommer få vara inblandad i två olika drinkar. Det är två vänner till oss som kommer idag, vi skulle ha varit två till men dom kunde inte komma. För jag hade egentligen tänkt ha en afterski fest på dagen och sen en melodifestivalfest på kvällen. Så nu blir det bara en melodifestivalfest. Men det kommer bli jätte bra.
 
Fixad ett tilltugg igår, så nu har jag bara tre st kvar att göra nu på morgonen. Blir lite stressig dag idag, för jag måste även hinna städa lite snabbt också hihi.
 
Nu kickar vi igång den första lördag som är i mars! Ha en super härlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0