My life!

Då var det äntligen fredag igen, veckorna går verkligen fort. Imorgon så börjar jag jobba min helg, igen, men det känns bra fast jag kommer missa melodifestivalen hihi, får spela in det och se det senare. Men på söndag ska jag få öppna så det känns underbart får bara hoppas att det kommer vara fint väder då så man kan vara ute och grilla när jag kommer hem från jobbet.
 
Idag ska vi bort på middag så då blir det även dricka lite cava hihi, fast det får bli lugnt ska ju kunna köra bil imorgon hihi. Men det känns skönt att få komma bort ibland.
 
Jag har äntligen kommit igång med min träning var ute och gick i en timme och nio minuter igår och det var mycket uppför så det kändes. Det är verkligen en härlig tid att vara ute och gå nu. Snön gnistrar så fint och solen skiner.
 
Ha en härlig helg!

Kommentarer
Postat av: Nina

Vad duktig du är, heja! och cava lät inte alls fel :) Tror bestämt att det blir ett glas rött här ikväll. Kram på dej.

2013-03-08 @ 15:07:29
URL: http://ninajustme.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0