Träning!

Jag kan inte fatta igår höll det inte på bli nån PW, men sen så tänkte jag om och vara ute och gick. Och det var så skönt efteråt. För nu är jag peppad igen för att gå på en PW, det blir trevligt för jag ser att det har blivit förbättringar. Det är mycket lättare att gå och så går det snabbare. Använder programmet Sports Tracker på min mobil. Jag älskar det programmet, för det har allt. För jag håller på tävla mot mej själv.
 
Så snart blir det att gå en PW i detta fina vädret. För mitt mål är att vara ute och gå varje dag oavsett vädret.

Kommentarer
Postat av: Linda

Bra jobbat tjejen! ska åxå försöka komma igång men har varit så sista tiden med allt möjligt. Måste ju ta å ses snart.

Kram

Svar: Vi måste verkligen ses snart, för nu var det verkligen ett tag sen. Jag ska ta bjuda hit er snart på fika =) Kram
Nina

2013-03-14 @ 19:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0