Wednesday diary

Vilken start den har dagen har haft. Jag har hunnit med att vara ute på en pw, jag har även hunnit att vara till Blommsterlandet och köpt två buketter vita tulpaner och körsbärskvistar för det vill jag ha istället för påskris.
Så nu kan jag göra vad jag vill hihi.
 
Jag har tillomed planerat vad som händer i helgen, på fredag så blir det självklart fredagsmys. Har bokat en påse från Hemmagastronomi, blir knaperstekt ankbröst med backtimjan & vitlök, hasselbackspotatis med surdegsströbröd, mjölkudds shiitakesvamp, sotade lökar & vårlök samt körsbärssky. Det kommer bli riktigt gott och på lördag så kommer vi vara ute och grilla, så klart på vår grillplats. Som sagt man har många härliga dagar framför sej.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0