Godmorgon

Igår på morgonen blev det att gå ut på en PW det var härligt, fast det var kallt ute och så blåste det en del. Idag har jag inte hunnit med det, får se om jag hinner gå ut senare idag. Vi har verkligen fått så tråkigt väder, bara regn och kyla.
Var även till Blomsterlandet igår och köpte två saker till våra ytterdörrar. Som ni kommer få se vad det är för något. Var även och hälsade på min farmor igår, som ni ser så var jag inte så mycket hemma igår. Det var därför det inte var något bloggandet.
 
Idag kommer jag verkligen hålla mej hemma, borde verkligen ta tag i min walk-in-closet, men jag är inte så sugen på det. Jag kan alltid hitta på något annat hihi.
 
Ha En JäTtE bRa DaG!

Kommentarer
Postat av: gaby

Vad trist med dåligt väder,man tappar suget.Du hittar nog på något roligt.Din farmor blev väl glad att du hälsade på henne,det betyder mycket. kram

Svar: Jepp, hon blev glad =) Kram
Nina

2013-05-07 @ 12:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0