Ute på vår gård!

I söndags så tog vi fram våra trädgårdsmöbler, tänkte att ni ska få se dom idag, men det kommer bli mycket snyggare när man får sätta ut blommor och sånt. Men man förstår ändå vårt tänkande.
 
Vi köpte våra matbord och stolar i dec och då var jag ute efter att jag vill ha ett stort bord och många stolar för att man ska få plats med många som möjligt. Sen så vill jag ha underhållsfritt, men tyvärr så har vi åkt på att vi kommer få olja in borden varje vår. Men sen det bästa av allt så har vi glasskiva på bordet. Men dom glasskivorna har fått åka in och ut i förrådet och det var synd för nu har vi fått såna här fint märke av nån fågel. Så idag kommer glasskivorna få vara ute hela tiden.
 
 
Så kan det gå, men det är väl bara slipa bort det.
När vi hade stoppat ut möblerna så tyckte jag att det blev så fult att ha ett långt bord så jag kom på det bästa, vi gör det fyrkantigt. Och se vad snyggt det blev!
 
 
Nu kommer man ju kunna se alla och man kommer kunna prata med alla. Så nöjd är jag. Min sambo blev också super nöjd. Det blev verkligen snyggt.
 
 
Vår loungegrupp är också så klart ute. (Kristall) lampan får hänga kvar ute, blev som en oas. Ni ska bara veta hur snyggt det är när man tänder upp lampan när det är mörkt ut, säger bara OMG.
Kommer inte åt dynerna för dom stora glasskivorna är för där vi har dynorna. Så därför var jag tvungen att fota utan dynor i soffan.
 
 
Här kommer man sitta mycket och gärna med ett glas champagne i sin hand hihi.
Kan ju avslöja att på valborg så satt vi här ute en stund på natten och det var så mysigt.
Nu längtar jag verkligen efter sol och värme. Det är tur att vi är på väg dit.
 

Kommentarer
Postat av: Gaby

Mysigt,hoppas att det blir fint väder också

2013-05-04 @ 11:31:10
Postat av: nina

Så himla tjusigt! Vi har också investerat i utemöbler till vår balkong :)

2013-05-06 @ 10:13:13
URL: http://ninajustme.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0