Dagens tips!

 
Kläder som ska skänkas bort, tre påsar.
 
Vilka kläder man kan hitta i sin garderob, som idag har jag på mej en tröja som jag har kanske köpt för 4 år sen och det är första gången jag använder den. Sen har jag hittade koftor som jag vet att jag kommer aldrig ha på mej igen som fick hamna i påsen som jag ska ge bort. Tillomed min sambo har börjat hitta kläder i sin garderob som han kan ge bort. Jag är super nöjd att han kan äntligen göra det.
Jag brukar gå igenom mina kläder ca 2 gånger per år och ibland är det oftare.
 
Man ska ha ordning i sin garderob hihi. Det som är så perfekt med att skänka kläder är att jag brukar göra det när det är säsongsbyte, dvs nu åker koftor som man kan ha på vintern. Som när det börjar bli sommar så skänker man sommarkläder för man vet att man inte kommer ta på sej dom när det blir sommar igen.
 
Så det var dagens tips!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0