Godmorgon

Äntligen är det vitt ute, men det började redan igår kväll. Efter det hade regnat ett tag så började det komma snö istället. Det är så vackert ute och det är redan mycket ljusare och jag är redan piggare hihi. Så idag kommer det bli säsongens första snöskottning, de ni!
 
Som vanligt blev det fullt upp igår så man hann inte att blogga, men jag hoppas att det blir en ändring på det idag. Men jag ska iväg på en sak, men det tar inte hela dagen. Kan säga att det är julklappar det handlar om, spännande hihi.
 
Idag får man ju verkligen julkänslor när det är vitt ute, ska nog ta in mina ljuslyktor som jag har ute, för nu vet man inte om snön har kommit för att stanna. För vi är ju ändå i november.
 
Ha en jätte bra dag idag!

Kommentarer
Postat av: Replika

oj har det snöat!

2013-11-05 @ 11:46:27
URL: http://replikavapen.blogg.se/
Postat av: Gaby

Vackert med nysnö

Svar: Det är ju det =)
Nina

2013-11-05 @ 15:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0