Monday diary

Vad det är härligt att man är ledig idag. För då har jag kunnat göra vad jag vill.
Har beställt en julklapp till min brorsdotter, det är något som hon önskar sej så jag tror eller jag vet att hon kommer bli riktigt glad.  Så vi får se om paketet kommer i veckan, men det borde det göra.
 
Sen så har jag funderingar på att man skulle kanske börja julpynta lite smått den här veckan för i helgen ska allt vara klart. Sen så måste jag även börja baka julgodis. För den här julen ska bli mysig och lugn. Men jag vet att jag kommer sakna min mormor otroligt mycket på julafton, tänker faktiskt en hel del på henne redan nu. Men det är ju det hon har inte varit borta så länge.
Nu ska jag tänka på något annat roligt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0