Godmorgon

Ni ska inte tro att jag har sovit tills nu, men det blev alla fall en sovmorgon. Men jag håller nämligen på att läsa en bok och det finns inget bättre när man vaknar upp på morgonen att ligga kvar i sängen och läsa. För igår var jag stressad och jag har ingen aning varför. Brukar få så ibland att man blir stressad utan anledning och det är inte kul för det känns precis som att jag har glömt något.
 
Idag blir det att uppdatera min bloppis, började ta bilder igår men ska fortsätta med det idag.
Men nu ska jag åka och handla lite frukost/lunch till mej.
 
Ha en jätte härlig dag!

Kommentarer
Postat av: Gaby

Nina,ta det lugnt o koppla av.Njut av att du är ledig i dag.

Svar: Jag ska verkligen försöka och göra det =)
Nina

2013-10-23 @ 11:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0