Godmorgon

Äntligen får man vara lite ledig, man skulle kunna säga att jag har nu höstlov hihi. Känns verkligen skönt att man får vara hemma idag och bara mysa denna måndag.
 
Ska få lite besök idag så jag ska bjuda på lunch, får se när dom dyker upp. Hade även tänkte att man skulle på en pw idag, men det kan man nog glömma för det regnar hela tiden, så det får bli nån slags hemmaträning istället.
 
Vilken trevlig middag vi var på i fredags, riktigt god mat. Men vi var hos mina föräldrar så jag vet att man blir aldrig besviken hihi. Så det är dom som ska komma till oss på lördag, så man får hoppas att dom kommer också gilla vår menyn, men det tror jag nog att dom kommer göra.
 
Nu ska jag fortsätta och njuta denna dag och jag ska skriva mer inlägg till bloggen.
 
Ha en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0