ThUeSdAy DiArY

Som jag alltid säger vad tiden går fort när man har roligt, för imorgon är det min sista ledig dag för på torsdag blir det jobb samt fredag men sen får jag ju helgledigt. Så imorgon måste jag få mycket gjort här hemma, måste skriva klart min handlarlista för nu ska det bli fulla kylen.
 
På fredag ska jag och min sambo ha en dejtkväll med varann, dvs att vi ska ut och äta tillsammans och då blir det sushi för hela slanten hihi. Kommer bli trevligt. Man måste ha såna kvällar då och då, ingen som behöver laga mat eller diska. För på lördag så kommer jag få stå vid spisen från när jag vaknar tills gästerna kommer, för här ska det kockas. Det är bra att förbereda så mycket som möjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0