Dukningen!

 
Dukningen för middagen. Har plockat dom vita blommorna från trädgården, för att jag vill att alla ska ha en varsin blomma vid sin sida..
 
Det märks att det är fredag den 13 idag, tycker att jag har en hel del otur. Min planering går åt helsike. Men nu försöker jag ta det lugnt och ta långa andetag, för det är inte så mycket som jag kan göra åt problemet. Det är dags för att göra efterrätt och sen se på hur diskberget blir större.
 
Ikväll ska jag ha det bra och njuta sen av maten. Föresten ser ni mina nya glas? Jag har äntligen Essence från Iittala. Har rött, vitt och champagne glas, men mer vill jag ha av dom. Champagne glasen fick jag när jag fyllde år så det är en present också.
 

Kommentarer
Postat av: Gaby

Vad fint.Glasen är stilrena,fint med glas man kan samla på. kram

Svar: Jag älskar glasen =) Kram
Nina

2013-09-16 @ 08:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0