Godmorgon

Nu är man äntligen ledig i fyra dagar och det kan behövas för sen blir det att jobba en hel del. Och när man äntligen får sova hur länge man vill så vaknar man självklart redan klockan sju och är hur pigg som helst. Så nu sitter jag här vid datorn och ska dra igång strax städningen. Ska ha min födelsedagsmiddag ikväll. Det blir trerätters så det kommer smaka gott.
 
Imorgon blir det utomhusaktiviteter, dags att ta bort vissa utemöbler sen blir det även att plantera ner lite vårlökar för jag vill ha ännu mera svarta tulpaner till våren. Så blir det att grilla ute också, hör som till hösten och våren hihi.
Det här kommer bli en bra helg, men nu måste jag ta tag i städningen och fortsätta att flytta på möbler.
 
Ha en jätte härlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0