Tuesday diary

Här är det fullt upp. Helgen som var så var jag på min mormors begravning sen har jag även kommit hem med ett släp med möbler och saker från min mormor, så nu bor man verkligen i kaos. Sen så jobbar jag heltid, jag har verkligen ingen tid över för bloggen, men det kommer bara vara så här i september månad.
Sen blir det som vanligt igen.
 
Ja just ja, jag har tillomed hunnit att fylla år, glömmer hela tiden bort det. Så jag har haft födelsedagsfika med familjerna. Bjöd på smörgåstårta och tårta. Men på fredag ska jag  ha födelsedagsmiddag för två av mina vänner, orkar inte ha mer än så. Så vi blir bara 4st men det räcker, eftersom vi bor som sagt i kaos just nu. Försökte igår att möblera om lite grann så inte alla möbler står i hallen och vardagsrummet. Ska jobba på det mer i kväll när jag kommer hem från jobbet.
 
Nu är det dags för jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0