Godmorgon

Äntligen har man lyckats att vända tillbaka dygnet, eller hur man nu ska säga... Alltså jag är så glad att nu kan jag vakna tidigt igen och vara utvilad. Jag blev lite knäpp när man fick vrida fram klockan en timme hihi. 
 
Jag funderar på vad man ska hitta på denna morgon eller ska man lyxa till med en god frukost, det känns som att det lutar mer åt en god frukost. Vi får se vad jag hittar på.
 
Ikväll ska jag på mitt logemöte och det känns riktigt bra. Jag gillar att vara där, kanske för att man få en sån härlig energi av att vara där. Sen kommer vi ha en föreläsning och jag älskar att lyssna på föreläsningar. Det kommer bli en härlig kväll.
 
Ha en super härlig dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0