Thursday diary!

Just nu väntar jag på att klockan ska bli tolv, för då kan jag äntligen få åka iväg och hämta ut mitt paket. Jag har beställt lite böcker, älskar att bläddra i böcker och att läsa. Så det kliar verkligen i mina fingrar just nu hihi.
 
Känns skönt att vara ledig idag, för det blev inte så många timmars sömn förra natten, så nu är man utvilad och laddad för jobb hela helgen. Men först är vi bortbjudna på middag imorgon det ska bli kul.
 
Idag känns det som att det måste bli ett träningspass, få springa av sej lite. För träningen har verkligen legat på is. Så nu är det färdigt blundat hihi.
 
 

Kommentarer
Postat av: Nina

Älskar bokpaket - det bästa som finns!
Ha en trevlig helg och skönt att bli bortbjuden :)
Kram.

2014-04-11 @ 07:35:01
URL: http://www.awifeamotherawoman.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0