Godmorgon

Då är man redo att blogga igen.
OMG vilken kräftskiva vi hade i lördags, det var så super kul och jag var vaken till 06:30, så på söndag var man trött eftersom jag hade då varit vaken över ett dygn tillomed på måndag var jag småskum hihi. Men igår var man åter igen till det normala hihi.
Jag tror att just nu är Kräftskiva den bästa festlighet som man kan fira. Så på fredag ska jag och min sambo äta kräftor igen, men det blir bara vi två så blir det ingen skiva heller.
 
Idag är man ledig så det känns skönt, håller just nu på tvätta för fullt, gäller att passa på när det soligt och fint väder ute för jag vill hänga ut tvätten på tork sen. Sen dyker det väl alltid upp något annat som man kan göra. Ska även få ut bilderna från min kräftskiva.
 
Ha en super härlig dag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0