TGIF!!!

Det är nått speciellt med fredagar, fast det är min jobbar helg som har börjat. Jag kan tänka mej att jag kommer ha mycket att göra imorgon eftersom det är ju även första helgen som folk har fått sin lön.
 
Jag brukar alltid vilja ha fredagsmys och så här hade vi en fredag i augusti.
 
 
En av sommarens sista rosé, Sommartider rosé Per Gessle. Självklart måste man ha tilltugg.
 
 
 
Sommartider vitt Per Gessle. Till det blev det att äta kräftor.
 
Denna fredag blir det en köttbit, passar bra nu när det är höst. Så blir det att sitta inne och äta hihi.
Kan säga att jag gillade vinerna, jag kommer helt klart köpa dom fler gånger, men det blir först till nästa sommar.
Finns att köpa på Systembolaget men det är en beställningsvara.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: yasmine mamma till dennis

ser mysigt o gott ut

Svar: Jag älskar fredagsmys. Jag kan säga att det var gott också =)
Nina

2014-08-30 @ 18:48:21
URL: http://www.yasminegill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0