Godmorgon

Igår var det första gången som jag och min sambo kunde hålla sams när vi var ute och storhandlade. När jag berättar för folk om det här så skrattar alla, för det är ganska så komiskt. Ni vet två personer med olika starka viljor blir diskussioner. Så igår var det faktiskt riktigt trevligt att handla. Vad var hemligheten?! Jag hade gjort klart en handlarlista sen så har jag gjort ett matschema över hela veckan så nu vet vi vad vi kommer äta i närmaste framtiden.
 
Jag tycker att det är så svårt ibland att komma på maträtter, så ibland känns det som en matpåse hade varit perfekt. Men jag tror stenhårt på det här som jag har gjort nu, sen var det så kul att bara gå runt och klicka hihi.
Har ni samma problem när ni är ute med er sambo/man/fru och storhandla?
 
Ha en riktigt trevlig dag!
 
P.S på matschemat idag står det tacos till middag, mums! D.S

Kommentarer
Postat av: Gaby

Jag håller med dej.Att veckohandla är bra så man vet vad man ska äta.Att man blir osams när man hanlar är inte ovanligt,hi,hi.

Svar: Vad skönt att höra att man inte är ensam med det =)
Nina

2014-02-12 @ 11:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0