Här var det blommor!


Dom här vackra pärlhyacinterna har jag i köket, man får som lite vårkänslor över dom.
 
 
En av min tre buketter som jag köpte. Tycker att det är snyggt att ha snittblommor i hallen, ser direkt välkommande ut hihi (eller så är det jag som har sett för många filmer haha).
 
 
Det blev att köpa vasen från Ica Maxi (89kr), tycker att den är snyggare än den som är från Hemtex (199kr). Sen så passar den här vasen in mycket bättre här.
 
 
Som ni ser så har jag varit inne på röda tulpaner, kärlekens färg hihi.
 
 
Och till sist vita ranunkler. Dom lever än samt pärlhyacinterna, men tulpanerna har jag fått kasta bort idag. Men dom höll sen en vecka och några dagar.
 
Som ni märker jag älskar snittblommor, brukar köpa en gång i veckan nya blommor.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0